INGEN RUBRIK

                                                                     Cha cha♥ 

   Ida har inget hänt i skolan.. fast efter så skulle ja t skäris o byta stav till min piercing,
ja skulle ta bussen t fittja men missa den så ja o akex sprang t fittja. Hon tog bussen hem o ja tog t-banan t skäris. Fast ja behövde nt byta för den ja har nu har gjord hål i min läpp o har anpassat sej t de, 
 så om ja byter till kortare kmr de dra i min läpp o göra ont... ja fattar nt heller så mkt men..x) aja sen kolla ja på hells kitchen o sen somnade ja för hade sjukt mkt huvudvärk >.< somna till 8 sen åt ja en munk o nu e ja vid datan =P 

                                                   

                                                                   jag vid datan.

                                                   
 
                                                                          I♥U x)

                                                    

                                                                                      sees,

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0