Criminal minds dag xp

Cha cha♥

Ida vakna ja kl 10 igen, men av sej själv den här gången..
Jassmo o Lisa vakna samtidigt så vi gick ner o fixa frukost o kollade på Criminal minds.
Vi kollade från halv 11 till kl 2 =P sen städade ja mitt rum o mamis rum.
Sen dushade ja, medan de kom Liv o Samuel =)
Efter duschen så målade ja mina naglar, men de blev inge bra så ja tog bort allt x)
Sen vid kl 5 åt vi middag o ja satt o kolla på Crimi me Liv, Samuel, Lisa o Jassmo =)
När dom gick så kollade vi på 2 and 1/2 men.
Sen satt ja i mitt rum o fixa håret.
De va hela dan, här e bilder (;



Lisa, jag o Jassmo imorse^^♥



Före .. "/



efter =D<3        



Jag efter duschen x)

Ses imorrn♥



btw min fot e bättre .. xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0