Shoppat, "klippt mej" och åkt pulka x)

cha cha♥

Lördag: ida har ja vart i stan o skäris me Emmy i lördags =D de va askul vi åt på donken, såg dogge på plattan, köpte supergoda muffins^^ o mycke mer<3 vi åkte t stan vid kl 11 o kom hem vid 4-5, hade lite träningsverk av att ha gått hela dan x) heh lol..

aja efter vi va i stan så åkte vi t skäris o skulle kolla på några grejer.
Senva vi båda helt slut så vi åkte hem. När ja kom hem kollade ja på Crimi me Jassmo o Pär =)

köpte en bh på H&M =)

en hood på bikbok^^

o nya skor på new yorker<3

Söndag:
Ida skulle ja o emmy promenera t donken sen hyra instängd 2. Men de va typ snöstorm ute så vi sket i de o ska tare en annan dag. Annars har ja nt gjort nått spec =)

Måndag:
Ida va ja i skolan o de va väl som vanligt utan att Priya har kommit tbx =D<33
Sen på rasten åkte vi lite pulka x)



Ja o Priya när vi åker xP<33



Emmy O Edessa x)<33

O när ja menar klippt mej menar ja att ja har tagit bort mitt löshår för de förstörde mitt riktiga hår "/

aja sees<3



btw förra inlägget kom sent, men den skulle va där den 19/03

Kommentarer
Postat av: priya singh

kmr ihåg vi ramlade haha:):)

2010-04-07 @ 15:01:11
Postat av: biia

a, haha^^♥

2010-04-08 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0