Papii fyller år !♥

Cha cha♥

Vakna sjukt tidigt ida, vnne vf kunde bara nt sova så ja gick upp x) men har nt skrivit på några dar för internet krånglade lite "/ men nu e ja här o skriver ist =)

Tisdag: Inge speciellt ida, bara en vanlig skolda.

Onsdag: Vanlig dag bara att ja, Alex o Emmy dansade t hög skitmusik i 9: ornas klassrum x)
haha, askul verkligen♥ Sen åkte ja o mami till Tumba c å köpte några grejer. Efter de åkte vi t maxi o handla =)
När ja kom hem kolla ja på top model o lekte me Gocke^^
De här e vad  ja köpte xp



heh lite blommor t mitt rum x)



färgglada toffsar =)

Sen tog ja nt kort på resten ja köpte.



har svår o berätta de här men.. JA SKÄR MEJ! nä driver bah de hände när ja lekte me gocke x)



här oxo xP



haha Emmy o Alex i niornas klassrum xd<3

Torsdag: Inge spec ida heller, lr jo lite flum på slöjden x)

hehe ja när ja fila min kniv

Fredag: Fick sovmorron ida för att för många lärare va sjuka x) heh, de va nice..
Sen åkte ja o Emmy t skäris o ja köpte ett coolt ölglas t min pappa i present =P
o sen kollade vi på lite skor.
När ja kom hem kollade ja på top model o sen väntade ja på att Pappa, Lisa o Jasmina skulle komma.
När dom äntligen kom så började vi äta thaimat^^ De va gott!<3
När vi ätit klart gick vi upp o ja skulle fixa Lisas hår =D så nu e de skinande långt mörkbrunt hår =P ^^ hah
Sen fixade vi våra naglar me nått Jasmina köpt, man stämplar figurer på naglarna o de blev assnyggt<3
Sen ropa mamma o sa att vi skulle äta tårta =) så vi gick ner o åt o firade pappa♥
Efter de fortsatte vi me naglarna o sen kollade vi på Crimi =D
Glömde ta foto när vi åt o fira pappa =( men tog foto på mina naglar ida på morronen



naglarna =)<3

De va den här veckan, ska shoppa o fika i stan me Emmy så skriver hur de gick när ja kmr hem =)

Ses sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0