Nice väder ida .. =)

Cha cha♥

Ida vakna ja vid kvart i 7, gick upp i fixa mej. Sen när klockan e halv somnar ja om o sen vaknar kvart över o mitt smink e helt förstört -.- Så ja fixade de o kom 45min försent x)
Dagen har vart som vanligt utom på rasten, gick ut me skoskydd o gjorde lite kuliga grejer x)
Sen åkte vi t biblan o låna böcker. ÄNTLIGEN har ja hittat Dragonball 14 !! har letat i typ 3 år fan, så ja va jävligt glad =P När ja kom hem så kollade ja på top model o sen somnade ja kl 5. Vakna igen vid 7 och åt middag o kolla på Crimi^^

Här e bilder från dan (;



Ja o Rita x)<3



Jag o Alex^^<3

 

Rita o Alex =)<33



När ja skulle åka ner på isen x)<3



När ja o Rita åker xP<3 

heh de av allt, SeS


Kommentarer
Postat av: Edde<3

HAHAHAH, ni hr på er skoskydd x)

2010-03-25 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0