deppig dag .. "/

Cha cha

Ida har ja nt gjort så mkt, har mest suttit vid datan o fixat bilder. De va jävligt fin väder iaf, men mitt stöckiga rum förstörde allt. Så jag städade de x). Sen satt ja o njöt i solen o åt lite godis =P
Sen laddade ja ner några låtar, några avril lavigne, owl city o en shrek låt xp
Ett par timmar senare kom syrran, Jasmina o Liv förbi o lämna några grejer, nagelgrejer och en tröja.
Hela dan har ja tänkt på gårdagen.. har så jävla dåligt samvete för att va sur på brorsan för nått han nt gjort.
Så just nu hatar ja mej själv. Men aja nu visar ja några bilder ja tog när ja hade tråkigt ..



när ja åt godis 


när jag åt en karamell (den va god..)


De va allt ja gjort ida iaf. De blir nog bättre imorrn, ska åka skidor då. Hoppas de går bättren förra gången xd

see ya,



 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0