Såhär kmr min vardagsplanering se ut frånmed nu ;) ♥ (mat,motion osv..)

                                                                             Mat

Frukost : Hårtbröd eller mörkt bröd med mjölk elr drickyogurt 

Lunch: Samma som frukost elr frukt

Middag: De man får till mat fast hälften så lite som nu + mycket grönsaker 

Motion 

Jogga/gå/cykla i minst 30 min varje dag

60 situps varje dag, 30 morgonen 30 kvällen

Godis & Läsk

bara på Lördag, ät mycket då inte lite då och då dom andra dagarna.

Läsk bara på helgen

Skräpmat

Mcdonald´s, Pizza och kebab osv.. högst 2 ggr per månad.

Äta ute? Ta en sallad då elr något annat nyttigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0