Okej nue ja tbx på riktigt x) ;)♥

Cha cha♥

öm mkt har hänt sen sist, ja har vart på grönan, vart på skansen me klassen, dansat indisk dans på olika ställen, har vart i skäris 1000000 ggr å så =) pallar nt berätta allt så ja berättar från och med nu (; men några bilder från grejer som hänt kan ja väl bjuda på x)



Liv, Lisa å jag på grönan♥



klassen på skansen =)



jag å edde på skanse♥



jag å priya♥



skolavslutnings outfit... =)



jag å emmy åt räkmacka i skäris =)<3

Idag..

..cyklade jag å emmy till coop och köpte jordgubbar, bigaråer och choklad. Sen cyklade vi hem till emmy och smälte chokladen o doppade jordgubbarna x)^^ medan kollade vi på skräckfilm wrong turn heter den. den va väl okej, nt världens bästa men =)



sen cykladevi till slagsta badetoch satt på bryggan och snacka, sen blev de varmt så ja hoppade i med bh och jeans x) de va nt så kallt men jobbigt me jeans =P.. sen cyklade vi hem t mej o snacka lite, efter ett tag gick emmt och ja käkade kebab. Sen vd 7 gick ja å priya utå cyklade till slagsta x) vi satt på gräset å snacka ett tag. sen cykla vi hem =) nu kolla ja på vänner och skriver här, läs o kommentera nu =D för kmr blogga varje dag (; här e bilder av dan,







jag springer på vattnet..





älskling :*♥

Vi ses (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0