Hiss & Diss



Hissar:

~ SOMMARLOV -
yes! äntligen sommarlov, de e jävligt skönt men lite tråkigt för har nt mkt å göra på dagarna x)

~ brun utan sol - den e fan bra, man ser solbränd ut ;O

~ mascara - utan dej skulle mina ögon känna helt sej ensamma..

~ mcfly - älskar er, ingen mcfly ingen bea =)

~ mobil abonemang - slipper oroa sej att pengarna ska ta slut (;

Dissar:

~ nagellim - jäävligt starkt lim som alltid fastnar i huden och blir ful.. hatar de

~ försenade bussar - fan ska du va busschafför, passa tiden då förfan x) (när de nt e trafik asso)

~ mitt svaga skelett - efter min cancer e mitt skelett mkt svagare så ja hara lättare att bryta ben nu "/

imorrn ska ja va me kompisar och städa hemma, skriver mer imorrn, natti natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0