har bakat me bvännen =D

Cha cha♥

idag har jag och emmy bakat vaniljbullar hos mej. medan degen skulle jäsa så gick vi till en park och snackade och tog lite bilder =) när de gått typ 40 min så gick vi in igen o fixade bullarna. emmy gick tidigt så hon hann nt smaka dom =( men ska lämna 2 påsar t henne imorrn =) aja sen vid 8 tiden cyklade ja o priya ute, vi satt i samma park och tog lite bilder då oxo x) sen cykla ja hem och käkade bullar, som faktiskt va fett goda ;O♥

här kmr bilderna (;



när ja fixar degen



vi♥



♥♥



bea'/jag ♥



haha x)



och såhär blev bullarna (;




Ich liebe dich = Jag älskar dig ♥ (på tyska)



わたしは、あなたを愛しています = Jag älskar dig ♥ (på japanska)

Vi ses ikväll skriver mer då,

Kommentarer
Postat av: emmy ♥

tack, vf det? :O

2010-06-18 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0