cyklat till maxi med emmy x)♥

Cha cha♥

ja å emmy skulle igentligen ta med nåt till slagsta och käka på bryggan, men när emmy kom så började de regna -.- så vi satt och åt vindruvor ett tag, vi va väl lite "fummiga" eftersom mami frågade om vi va fulla x) men aja så vi cyklade till maxi ist, jag med 30 kr och emmy 14 kr x) ja köpte en bulle, korv me bröd och en kalle prett, och emmy en kalle sprett och en korv. haha vi va väl lite knäppa då oxo för alla som körde föri glodde xd sen cykla vi hem och jag e fett trött o nt pallar göra ngt, så ska bara käka godis o kolla på tv lr nåt sånt. Ja gör ett inälgg sen oxo, vi ses ♥









vadå alla går olika..



som jag sa



Kommentarer
Postat av: emmy ♥

omg känner mig sååååå heet ;D

2010-06-20 @ 11:51:55
URL: http://emuuuhpp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0