Rolig vecka!♥

Cha cha♥

har fått tbx mina krafter nu så ska fortsätta blogga som vanligt nu (;

Tisdag: var på eriksdalsbadet, har redan ett inlägg om de men glömde lägga in några bilder ja tog efter =)





Onsdag: Gjorde nt mkt ida utom att vi jagade jonas efter gympan me ägg x) men vi hann nt för han gick på bussen ..
fast på rasten gjorde vi nåt äckligt av massa skit: te, pennvässarskräp,yogurt,mjölk, målarfärg ..x)



Torsdag: Ida bakade hela klassen me joakim xp, de va fan fett kul, vi va olika grupper som gjorde olika bakelser. vi skulle baka vaniljbullar, björnbärspaj och chockladrutor. vår grupp gjorde chockladrutor =)
efter skolan så följde vi efter jonas i regnet igen typ i 1 1/2 timme o blev typ förkyld. Men ett ägg hade sprukit i min ficka så fick fullt me ägg i >.< hehe ja ja tog me handen sen lare på alex kind sen kuta därifrån xP (sry alex)
när ja kom hem åt ja nån sorbet glass =P






Fredag: Ida åt vi de vi hade bakat, allt va fett gott bara de att man blev asmätt efter man åt typ hälften så vi fick slänge mkt "/ försökte ägga jonas igen, vi hade värsta planen men den gick åt helvete .. så vi smög efter han hela vägen hem men vi va för långt bort så han hann hem. så ja slängde ägget på jakub i förskott ^^ (heh sry jakub)
men de va nt så kul för han blev sur ... "/ iaf när ja kom hem så kom jassmo o lisa, så vi grillade =)



Imorrn äre städning i skolan så ska dra dit ett tag =) Vi sees,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0