Påskafton =)♥

om igår..!x)

Cha cha♥

Ida vaknade ja vid halv 11 för att ja skulle duscha o åka bort t min faster =)
Så efter ja duscha tog ja på mej min blåa klänning och satte upp håret. Sen käkade v i lite o sen skulle vi åka iväg. alla utom brorsan som e sjuk "/ o mamma som e i gotland fortfarande.
Men när vi kom dit så gick vi runt lite o kollade o sen lekte vi med deras hund grynet^^.
Dom vi åkte till heter Sivan och Lennart, Sivan e min faster =)
Dom har sjukt fint o designat hem, älskaar de verkligen<3
När alla hade kommit så åt vi middag. de va verkligen asgott asso, ja åt som fan x)
Men sen blev ja för mätt så ja va tvungen o ta en pauos(?).
När alla hade ätit klart så satt dom o snacka så ja, jassmo o lisa gick ut o njöt i solen o tog bilder ett tag =) 
Sen gick vi in o kollade på bilderna vi tog o kollade va dom hade för filmer.
Efter ett tag så va de fika. alla va nog fortfarande ganska mätta men alla tog mycke kakor o paj endå x).
Man fick te lr kaffe till fikan, ja tog kanel nånting smak =P den va god, spec me honung i^^
Efterrätten va allt hembakat, kakorna, ananas pajen o rulltårtan.
Allt va sjukt gott. Ja blev aaaassssss mätt ja va tvungen o gå o lägga mej för fick så jävla ont i magen x).
När alla va klara så lånade vi några filmer, män som hatar kvinnor, ghost ship, instängd o några till =)
Sen skjutsade lennart hem oss o ja satte mej vid datan o gnällde för att den pajade o photoshop nt funka x(.
Så vi alla kollade på män som hatar kvinnor ist. Den va fett bra (;
Sen la vi oss.

Här e bilder från dan =)



jag i solen innan vi skulle åka iväg^^



Jassmo o Grynet =D<3



maten♥



förerätt<33

årets sista snöboll^^

De va allt, Seees♥
 


Kommentarer
Postat av: Towe

Sv: Veet, den e så sööt och fiin :) Du passar i den <3

2010-04-04 @ 23:09:49
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/
Postat av: emmy

klänningen :'D<33

2010-04-05 @ 20:45:28
URL: http://emuuuhpp.blogg.se/
Postat av: Biia

Thx^^♥

2010-04-10 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0