långfredagen =)

Cha cha♥

Har ida vart me familjen o ätit lite påskmat o en massa godis x).
Vid kl 2 kom Ivan, vi fikade o snackade lite.
Sen när han gick vid 4 så satt ja vid datan till kl 6, för då skulle vi t matnära o hyra saw 6.
När vi kom dit så hade dom nt 6an, bara 5an "/ så  vi hyrde den nyaste beck =P
Sen köpte vi chockladbollar o energidrycker =)
När vi kom hem kollade vi på filmen me pappa, medan mamma åker t gotland några dar me roger. Hon har vart borta i några timmar men de känns som år, saknar henne sjukt mkt♥
När vi kollat klart så satt ja vid datan ett tag o försökte fixa photoshop men de gick åt helvete så ja gav upp x/
De va allt ida =)

Dagens outfit♥



jupp, hade på mej min cupcake tröja,,



och min turkosa rosett^^

hann nt ta fler bilder"/

sees<3





Kommentarer
Postat av: Towe

Din design och allt är jättefint!

2010-04-03 @ 11:18:53
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/
Postat av: biia

thx^^<3

2010-04-04 @ 21:49:29
Postat av: priya singh

haha va söt:)

2010-04-07 @ 14:58:59
Postat av: biia

thx älsk<33

2010-04-08 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0