Första "sommarglassarna" ^^

Cha cha♥

Ska skriva om dom 2 dagarna som vart nu =)

Torsdag: inte mycke hände i skolan utom att vi hade NO prov. de gick typ okej ..
sen på  rasten gick ja o priya t plantagen o köpte glass <3
ja köpte en tip top o hon en sandwich =) de va första sommarglassen i år x)..

Fredag: ida så vare nt så fint väder imorse, så va tvungen o ta min regn jacka "/. sista lektionen så va ja o emmy i musiksalen o träna på vår teater, haha vi klädde ut oss o garva hela jävla lektionen x) sen vid kl 1 blev de mkt varmare o soligt, så när vi slutade gick ja o emmy till plantagen o köpte glass igen ^^ ja köpte en twister o hon en magnum gold, medan vi gick o åt så satte vi oss vid en park och gungade tills vi åt upp, men de va skönt så vi sat kvar ett tag. sen gick vi hem, o ja såg på top model.

här e bilder från dagarna =)



priya ♥



emmys o min glass =)






när vi klädde ut oss t teatern x) heh ser helt cp ut ..




när ja gunga i en bebigunga x)<3



haha lol xd



heh^^



när ja skulle gå t pappa =)

sees, puss♥


Kommentarer
Postat av: emmy

jag ser fan as fet ut XD haha har typ 3 jackor på mig? x)

2010-04-17 @ 08:45:27
Postat av: biia

haha, ja du hade fan asmkt kläder på dej x)

2010-04-17 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0