Emmy o Ja =)<3

Cha cha♥

Ida vakna ja vid 9 för råka sätta på alarm på mobilen-.- sen kunde ja nt somna om.
Men ja o min syrra satt o gjorde olika tester på datan, tex om ja va lycklig, de blev att ja va jättelycklig .. xS
de e typ de sista ja e men aja.. lr ibland kanske =)..<3
aja sen drack vi te o kolla på roliga klipp o bilder på youtube.
Sen tog ja en dusch o efter de kom emmy. Vi skulle gå t hallunda o panta burkar x), så vi gick dit o pantade o köpte dricka o munkar^^
När vi kom hem kollde vi på Dejavu, den e asbra, men jävligt svår att hänga me x) När filmen va slut gikc emmy hem o ja packca de för ska t pappa i några dar.
Sen kollade  ja på 2 1/2 men, medan ja fixade bilder på photoshop =)
Nu ska ja kolla på, också kom polly =P

Här e två test ja ska göra =P

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: hur mörkchoklad kan va gott xs, vf man bryr sej så mkt om att överleva lixom alla dör ju nån gång.., hur folk kan tycka att sushi e äckligt .. xp
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: borste, chips, pennor.
Tre saker jag gör just nu: msn, ändrar text på bloggen, det här
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bungyjump =D, träffat mcfly<3, bli gravid=)
Tre saker jag kan: snurra handen 1 helt varv, lägga tummen bakom handen, darra på ögonen x)
Tre saker jag inte kan: hjula x(, gå på händer, få bollar på mej utan att ja skiter på mej av rädsla ..
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mej när ja snackar, funny laugh på youtube, kesha tik tok parody x)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: dom tre som står på vad jag nt kan.
Tre favoriträtter: sushi, wookat, mammas currykyckling =P

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? leggings, stor t-shirt
- Hur sover du helst? på magen^^
- Hur många kuddar har du i sängen? 2 lr 3
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? ja många gånger

här e en rolig o skön bild ja hitta på internet x)



haha, så jävla passande text xd

här e en bild ja redigerade på photoshop



ja som vampyr x) hah

de va ida de, sees♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser som den)

Har du nån blogg?=)

Vad vill du sötis?

Trackback
RSS 2.0